String Theory

Leider haben die Redakteure des Perlentauchers ihre Website mittlerweile ausgebessert. In der Welt stünde ein Artikel über Dennis Bailey, war dort heute morgen zu lesen, ein Fehler der ihm vermutlich gefallen hätte. O.Lamm beschreibt ihn als jemanden der immer nur das Schöne gesucht hat. In einer Coverstory des Wire beschrieb er seine Musik: “Playing, that’s what it’s about. Playing is like living only better.” Derek Bailey verstarb am ersten Weihnachtstag in London.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s